czwartek, 31 grudnia 2015

Ani trochę w dół

Zastanawiam się co właściwie robię źle. Odchudzam się, prowadzę aktywny tryb życia, ćwiczę, biegam, pływam, a moja waga nie chce spaść ani kilka gramów w dół. Chyba w mojej diecie musi być jakiś błąd. Staram się spożywać dużą ilość owoców, warzyw, a także sięgam po suplementy. Czasem jednak w chwili słabości przekąszę czekoladę, pizzę i chyba to sprawia, że nie mogę schudnąć. Koleżanka powiedziała, że powinnam pić dużo wody niegazowanej. Dotychczas tego nie robiłam, więc muszę zmienić nawyk, albowiem chyba świetnie oczyszcza ona nasz organizm. Postanowiłam też – koniec z przekąskami. Nie poddaję się i mam nadzieję, że tym razem uda mi się schudnąć i osiągnąć swoją wymarzoną wagę a tym samym piękną i smukłą sylwetkę.


4 komentarze:

  1. Trzymam ogromne kciuki. Na pewno uda się wytrwać w postanowieniu. Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pora skonsultować się z dietetykiem :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez wiele lat próbowałam diet, zaczynając od Dukana, po kopenhaską i south beach i inne cuda, nie wspominając o tabletkach na odchudzanie. Efekty raz były, a raz nie, ale rozregulowałam sobie całkowicie metabolizm i zdrowie też. Nie idźcie taką drogą, jest tylu fachowców dzisiaj, którzy potrafią pomóc także leniom, jak i osobom chorym np. na Hashimoto. Lepiej dwa razy pomyśleć i wybrać dobrego dietetyka online

    OdpowiedzUsuń