wtorek, 6 sierpnia 2013

Postanowiłam zorganizować rozdanie, bo nagrody nie są może jakieś super drogie i ekskluzywne (telewizory, komputery, telefony), ale moim zdaniem całkiem fajne i może mało dotyczące odchudzania, ale w tamtym tygodniu i dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam jakieś upominki w formie kosmetyków i gadżetów, które u mnie się sprawdziły i chciałabym aby powędrowały do kilku z was. Zestaw 1 i 2 to produkty, które nie zostały przeze mnie zakupione, otrzymałam od rodziny z zagranicy, więc nie orientuję się, w jakich polskich sklepach można je nabyć.

Warunki jakie musisz spełnić, aby wziąć udział w rozdaniu:
-być obserwatorem mojego bloga,
-zostawienie komentarza informującego o udziale + adres e-mail

(w każdym zgłoszeniu sprawdzać będę, czy podane warunki zostały spełnione)

Upominki przyznawane będą drogą losowania, wykonane na stronie losowe.pl/
Rozdanie trwa tydzień (od 6 sierpnia godz.11:00 do 12 sierpnia godz. 23.59). We wtorek 13 sierpnia wylosuję trójkę zwycięzców.

Nagroda nr. 1 (główna)

Nagroda nr. 2 


Nagroda nr. 3

lakier do włosów Loreto salon
odżywka do włosów Elisse
podkład Soraya (# 02 ciepły beż)
niebieska bransoletka
Virtual- miętowy lakier do paznokci
Maybelline New York- mascara Great Lash
szczotka do włosów Miomare

 ZAPRASZAM!


//Zakończyłam dietę kopenhaską z osobistych powodów osobistych, o których nie chciałabym tu pisać, bo jakaś prywatność powinna istnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz